sobota, 23 lipca 2016

Macham na przywitanie

Cześć!


Mam na imię Julia i wreszcie postanowiłam założyć swojego bloga. Biorąc pod uwagę moje zamiłowanie do wszystkiego - jedzenia, gotowania, oglądania filmów, czytania książek, mody, muzyki, urody, makijażu - możecie być pewni, że znajdziecie tutaj ogrom przydatnych (bądź mniej) informacji. 
Jestem osobą, która dąży do wcześniej postawionych sobie celów. Od czasu do czasu przytrafią mi się pewne podwinięcia nogi, aczkolwiek podnoszę głowię i idę dalej. Podczas osiągania kolejnych małych sukcesów, które pojawiły się w moim życiu już wcześniej - zdrowe odżywianie się i zrzucenie kilku kilogramów, walki o piękne ciało, dbanie o mój związek z mężczyzną, który dosłownie skradł moje serce, rozwijanie się i edukowanie a także wiele innych - moim nowym postanowieniem jest bycie szczęśliwym. Co zrobić, żeby to osiągnąć? Sama postaram się rozwikłać tą tajemnicę zważając na wieeeeele aspektów codziennego życia. 
Komu dedykowany jest ten wpis a także cała ich późniejsza reszta? Wszystkim, którzy chcą odpocząć, zrelaksować się czy pośmiać z czyjegoś życia! Bo, najważniejsze, to mieć do siebie dystans! 


11 komentarzy:

  1. Fajnie że załozyłaś bloga, zyczę powodzenia w jego prowadzeniu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje. Najważniejsze to mieć do siebie dystans :)
    Co do pytania zadanego u mnie na blogu radzę, by być systematycznym, dodawać ciekawe zdjęcia bo to naprawde przyciąga nowe osoby jak i ich wzrok. Ogólny wygląd i oczywiście treść całego wpisu. Najlepiej by był nie długi ale na temat :) wtedy osoba sie nie meczy i nie rezygnuje po polowie czytania ☺
    Pozdrawiam :* zapraszam do siebie. Obserwuje a jesli rowniez chcesz zeob to samo 💖

    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie życzę Ci powodzenia w blogowaniu i wiele motywacji! <3
    Też dążę do postawionych sobie celów i uważam, że każdy powinien mieć do siebie dystans.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, że zdecydowałaś się założyć bloga, życzę powodzenia i też uważam, że dystans do siebie to podstawa :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie :) Co do pytania: najbardziej lubię świeczkę o zapachu zielonej herbaty, przyjemna dla nosa :) Inne również wywarły na mnie pozytywne wrażenie. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie, życzę powodzenia! :)
    maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę wytrwałości w blogowaniu :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia i wytrwałości! :) Zapraszam do siebie: makeupcoscokocham.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu. ;)
    Rzeczywiście, dystans do siebie trzeba mieć, bo to się bardzo przydaje w życiu. ;)
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń